FANDOM

People Coleman full

Hugon Berronta – postać z gry komputerowej Wiedźmin, były czempion walk na pięści.

Przesiaduje w karczmie Nowy Narakort w Wyzimie Handlowej. Zagadnięty przez wiedźmina zacznie opowiadać o swojej historii z czasów, gdy znany był jako jeden z najwybitniejszych mistrzów walki na pięści. Wszystko zmieniło się w trakcie pojedynku z niejakim Lwem – po pierwszym ciosie w twarz Berronta miał zrozumieć, że nie wygra tej walki, i uciekł z ringu. Od tego czasu skrywał swoją postać pod kapturem, aby nikt go nie rozpoznał. Wiedźmin może wyśmiać tę opowieść lub wyrazić dla niej zrozumienie, jednak nie będzie to miało większego wpływu. W zadaniu "Walka na pięści", jeżeli Geralt pokonał wcześniej Grubego Anzelma i Dhundę, będzie mógł stoczyć z Hugonem pojedynek (w zastaw idzie 200 orenów). Po pokonaniu Berronty bohater będzie mógł zmierzyć się z Zelestem Mechtem (akt IV) i wybrać jedną z trzech potencjalnych nagród:

Ciekawostki

  • Hugon Berronta wyjaśnia w rozmowie z Geraltem, że dawniej nazywano go "wielką nadzieją białych" - ten sam tytuł miał Andrzej Gołota, polski bokser.