Fandom

Wiedźmińska Wiki

Imlerith

3896stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Na twoim miejscu nie szukałbym zemsty, nawet wiedźmy czują przed nim respekt.
Janek do Ciri o Imlericie[źródło]

Imlerithelf Aen Elle, jeden z jego generałów Dzikiego Gonu i podwładny Eredina. Jest brutalnym i bezwzględnym wojownikiem, a poza tym hedonistą. Jak mówi Janek woda zamarzała pod kopytami jego koni.

Wpis z dziennika Edytuj

Imlerith, straszliwy generał Gonu – postać, którą wiedźmin często widywał w koszmarnych snach – od długiego czasu podążał tropem Ciri, by złapać i oddać ją w ręce swego władcy, Eredina.

Imlerith był potężnym i brutalnym wojownikiem, weteranem wielu wojen i podbojów, jakich w ciągu wieków lud Aen Elle dokonywał w innych światach. Nade wszystko cenił sobie fizyczną konfrontację i bezpośrednie, krwawe starcia, w których o życiu i śmierci decydowały wyszkolenie, szybkość i siła.

Imlerith brał udział w ataku na Kaer Morhen i dał się poznać obrońcom jako śmiertelnie groźny przeciwnik. Choć Vesemir, mistrz Geralta i innych wiedźminów, bohatersko mu się opierał, ostatecznie, ku rozpaczy nas wszystkich, po krwawym boju zginął z jego ręki

Niezależnie od rasy czy urodzenia, pragnienia i rozkosze większości wojowników są w dużej mierze takie same. Wedle wiadomości, jakie Ciri otrzymała od Avallac’ha, Imlerith co jakiś czas folgował przyjemnościom ciała, w związku z czym podczas wizyt w naszym świecie bywał gościem na sabacie wiedźm.
Jaskier

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Pierwszy raz Imlerith pojawia się, kiedy ściga złapaną przez Panie Lasu Ciri na Krzywuchowych Moczarach. Ponieważ dziewczyna uciekła, elf wsiadł na konia, by szukać jej dalej, ale zgubił jej trop.

Imlerith pojawia się ponownie w czasie ataku na Kaer Morhen, gdzie dowodzi wojskami Dzikiego Gonu. Vesemir rani go sztyletem, ale Imlerith zabija go, skręcając mu kark. Podczas niekontrolowanego wybuchu mocy Ciri o mało nie umiera, ratuje go Caranthir.

Po raz trzeci i ostatni widzimy go w Velen, na Łysej Górze, gdzie korzysta z gościnności Pań Lasu (przede wszystkim z dużej liczby sukkubów). Tam pojedynkuje się z Geraltem i ginie z jego ręki, uznając go wcześniej za godnego przeciwnika. Jego brutalna śmierć osłabia armię Dzikiego Gonu i stanowi bezpośrednią zemstę za śmierć Vesemira.

Ciekawostki: Edytuj

  • W trakcie rozmowy z Ciri po walce z Imlerithem istnieje możliwość powiedzenia, że chce się jeszcze zostać na Łysej Górze. Można wtedy podejść do ciała dowódcy Dzikiego Gonu i podnieść z niego jeden z magicznych żołędzi, o których mówią wieśniacy. Żołądź można zjeść, a gracz otrzyma dwa punkty umiejętności do rozdania. Można go też oddać wieśniakom spotkanym podczas schodzenia z Łysej Góry, ale gracz nie dostanie wtedy żadnej nagrody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki