Fandom

Wiedźmińska Wiki

Impatientia Vanderbeck

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Imaptientia Vanderbeck – pieszczotliwie zwana Impi. Śliczna siostrzenica mieszkająca Rocco Hildebrandta, mieszkająca na jego farmie. Krewna Rustiego oraz samego Rocca. Podczas ataku bandy Szczupaka na farmę niziołków, zabiła Klaprotha, celnym rzutem szpikulca w oko. Pomogła też Petuni rozprawić się z Okultichem.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

Do żywopłotu po drugiej stronie gościnca, zbliżyła się siodtreznica Hildebrandta, Impatientia Vanderbeck, pieszczotliwie zwana Impi. Była to naprawdę ładna dziewczynka.
Pani Jeziora

Osiłek Klaproth zamierzył się na staruszka maczugą, ale zleciał z siodła, kwicząc nieludzko, trafiony prosto w oko szpikulcem do flancowania ciśniętym przez Impi Vanderbeck. Okultich obrócił konia i chciał uciekać, ale babka Petunia doskoczyła do niego i wycięła zębami motyki w udo. Okultich zaryczał, spadł, noga uwięzła mu w strzemieniu, spłoszony koń powlókł go przez opłotki, przez ostre tyczki. Wleczony zbój ryczał i wył, a w ślad za nim, niczym dwie wilczyce, mknęły babka Petunia z motyką i Impi z krzywym nożem do szczepienia drzewek.
Pani Jeziora

Wróciła Impi, w zielonej sukieneczce z rękawami skrwawionymi po łokcie.
Pani Jeziora

Więcej w Fandom

Losowa wiki