Fandom

Wiedźmińska Wiki

Impera

3828stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Flaga Nlfgrd Impera.png

chorągiew brygady

Impera — przyboczna brygada Cesarza Nilfgaardu. Składała się ona z weteranów, których oddanie dla cesarza graniczyło z fanatyzmem. Żołnierze tej formacji nosili charakterystyczne hełmy w kształcie smoczych głów, a ich godłem była salamandra. Członkowie Impery towarzyszyli cesarzowi podczas wszystkich podróży, również, kiedy przebywał w zamkach i pałacach, starali się być zawsze w pobliżu i mieć imperatora w zasięgu wzroku. Brygada była oddziałem, który zdobył zamek Stygga i pojmał koronera Skelena za spiskowanie przeciw cesarzowi.

Inne informacje Edytuj

  • Impera liczyła pięć tysięcy żołnierzy.

Cesarz, jak zwykle podczas podróży, nosił oficerski uniform gwardyjskiej brygady "Impera" - czarną zbroję i płaszcz z haftem przedstawiającym srebrną salamandrę.
Pani Jeziora

- Uprzedzam - zazgrzytał ten nazywany Joachimem - że tak gładziutko nam nie pójdzie, panowie. Cały nasz plan opiera się na tym, że Emhyr umrze. A nie wolno zamykać oczy na, że Emhyr ma wielu popleczników, ma korpusy wojsk wewnętrznych, ma fanatyczną gwardię. Nie będzie łatwo przerąbać się przez brygadę "Impera", a ta, nie łudźcie się, będzie walczyć do ostatniego.
Pani Jeziora

Poszli alejką, wśród ledwo zazielenionych krzewów i żywopłotów. Cesarska ochrona, żołnierze z elitarnej gwardyjskiej brygady "Impera", słynne Salamandry, trzymali się na uboczu, ale zawsze w pogotowiu. Wiedzieli, kiedy nie należy cesarzowi przeszkadzać.
Pani Jeziora

Więcej w Fandom

Losowa wiki