FANDOM

Jaskółka – eliksir występujący w grach Wiedźmin, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów i Wiedźmin 3: Dziki Gon. Po zażyciu zwiększa regenerację żywotności.

Wiedźmin Edytuj

Nie ma piękniejszego ptaka nad jaskółkę, zwiastuna wiosny i odnowy życia. Nawet posępni magowie-renegaci, zajmujący się opracowaniem receptur dla wiedźminów docenili urodę tego ptaka, nazywając imieniem eliksir, który przyspiesza regenerację zmutowanego organizmu.

Źródło Edytuj

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edytuj

Jaskółka, symbol wiosny i odnowy, dała nazwę eliksirowi, który przyspiesza zasklepianie się ran. Jest to napój uniwersalny, dobry na każdą okazję, a na dodatek nie ma skutków ubocznych.

Wypijając Jaskółkę wiedźmin równoważy niepożądane rezultaty zastosowania Gromu, Lasu Mariborskiego, Czajki, Tiary i Filtru Stammelfforda.

Wypicie powoduje niewielkie zatrucie organizmu.

Jaskółkę warto zażyć przed długotrwałą walką. Wolna ale nieprzerwana regeneracja daje wówczas przewagę nad przeciwnikami. Ten uniwersalny eliksir wypijają również wiedźmini, którzy nie są pewni, jakiego zagrożenia mogą się spodziewać.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Formuła jest dostępna od początku gry. Geralt może mieć do dwóch mikstur jednocześnie

Opis przedmiotu Edytuj

Przyspiesza regenerację żywotności. Otrzymane obrażenia blokują regenerację na 2 sekundy.

Zobacz także Edytuj

Galeria Edytuj