FANDOM

To hasło częściowo lub w całości napisano w języku angielskim. Jeśli możesz, przetłumacz je.
Walki, które prowadził Zakon Płonącej Róży oraz Scoia'tael robiły swoje i mieszkańcy Starej Wyzimy uciekali, gdzie się da. Sporo osób znalazło schronienie w poopuszczanych jaskiniach na bagnach cmentarzyska.Ludzie do tego stopnia byli zdesperowani, że nie bali się zbytnio potworów, które mieszkały na bagnach: topielców , utopców i bloedzuigerów . Wolały ich towarzystwo aniżeli mordujących się nawzajem Wiewiórek i Zakonników. Same jaskinie były duże, niektóre prowadziły do starożytnych krypt, inne do opuszczonych koncernów przemysłowych. Trzy jaskinie stały się znane jako jaskinie uchodźców z oczywistych powodów:

Jaskinia druidów Edytuj

Places Druids cave

Jaskinia druidów jest to pierwsza jaskinia, którą Geralt znajduje na bagnach. By się tam dostać, należy iść w kierunku północno-zachodnim od Wyspy na cmentarzu. Dotrzeć tam możemy z Zoltanem, Shani bądź też sami (zależy od ścieżki). W tej jaskini mieszkają druidzi , kuzyn Corbin , Wielki Łowczy Królewski jako ochroniarz.

Substances Sewants Szytnaćce można znaleźć tutaj

Wschodnia jaskinia Edytuj

Places East Refugee cave

Druga jaskinia znajduje się na wschód od Wyspy na cmentarzu. Mieszkają w niej mieszczanie wyższej rangi(sądząc po ubiorze) i kuzyn Buse

Południowa jaskinia Edytuj

Places Boxers cave

Jest to najbardziej oddalona jaskinia w kierunku południowym od innych wysp i kawałek na zachód od Wyspy na cmentarzu. Owa jaskinia dzieli się na dwie komory, w jednej z nich ukrywa się Zdenek, najsłynniejszy pięściarz w historii. Nieopodal Zdenka znajduje się wejście do Starożytnych krypt:Leże z Agnes. W drugiej komorze znajduje się kuzyn Ramerot oraz inni uchodźcy.

Mapa Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki