FANDOM

Walki, które prowadził Zakon Płonącej Róży oraz Scoia'tael robiły swoje i mieszkańcy Starej Wyzimy uciekali, gdzie się da. Sporo osób znalazło schronienie w poopuszczanych jaskiniach na bagnach cmentarzyska. Ludzie do tego stopnia byli zdesperowani, że nie bali się zbytnio potworów, które mieszkały na bagnach: topielców, utopców i bloedzuigerów. Wolały ich towarzystwo aniżeli mordujących się nawzajem Wiewiórek i Zakonników. Same jaskinie były duże, niektóre prowadziły do starożytnych krypt, inne do opuszczonych koncernów przemysłowych.

Jaskinia druidów Edytuj

W1 SS Jaskinia druidów

Jaskinia druidów jest to pierwsza jaskinia, którą Geralt znajduje na bagnach. By się tam dostać, należy iść w kierunku północno-zachodnim od Wyspy na cmentarzu. Dotrzeć tam możemy z Zoltanem, Shani bądź też sami (zależy od ścieżki). W tej jaskini mieszkają druidzi, kuzyn Corbin oraz Wielki Łowczy Królewski jako ochroniarz.

Substances Sewants Szytnaćce można znaleźć tutaj

Wschodnia jaskinia Edytuj

Places East Refugee cave

Druga jaskinia znajduje się na wschód od Wyspy na cmentarzu. Mieszkają w niej mieszczanie wyższej rangi(sądząc po ubiorze) i kuzyn Buse

Południowa jaskinia Edytuj

Places Boxers cave

Jest to najbardziej oddalona jaskinia w kierunku południowym od innych wysp i kawałek na zachód od Wyspy na cmentarzu. Owa jaskinia dzieli się na dwie komory, w jednej z nich ukrywa się Zdenek, najsłynniejszy pięściarz w historii. Nieopodal Zdenka znajduje się wejście do krypty Agnes. W drugiej komorze znajduje się kuzyn Ramerot oraz inni uchodźcy.

Mapa Edytuj