FANDOM

People Vesna full

Karczmareczka - jedna z postaci w przygodzie "Wiedźminkołaj" do gry komputerowej "Wiedźmin", córka właściciela karczmy "Miś Kudłacz" w Wyzimie Klasztornej i pracująca tam kelnerka.

Opis Edytuj

Osierocona przez swoją matkę Halinę, która umarła na zarazę dawno temu, pracuje w lokalu swego ojca jako barmanka, sprzedając razem z nim pożywienie i napitki licznym klientom. Zgodnie z wolą ojca nie wchodzi z nimi w "bliższe relacje". Przez cały czas znajduje sięw karczmie i nie wychodzi nigdzie indziej, nie odgrywa przy tym żadnej roli w fabule. Kiedy Geralt prosi ją o pokazanie tego, co m do zaoferowania, ta odpowiada "Tutaj, przy wszystkich? Wstydzę się trochę!", lecz studzi zapał rozochoconego tym wiedźmina mówiąc, że to był tylko żart, i że ojciec dałby jej popalic, gdyby ją przyłapał lub by się dowiedział. Kiedy Geralt dowie się od niej, że jest córką karczmarza, ta spyta podjrzliwie: "I co w tym dziwnego?".

Sprzedaje następujące towary (w nawiasach podano cenę w orenach za sztukę): 2 wody w butelce (3), 5 wyzimskich czempionów (5), 3 krzesiwa (5), 3 truskawki (5), chleb (5), 2 czerwone wina z Toussaint (10), ryba (10), 2 lokalne pieprzóki (20), 2 plastry miodu (25), 3 wiśniówki na spirytusie (30). Można jej sprzedawać krzesiwa, pożywienie i alkohole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki