FANDOM

Królowa kikimor w grze Wiedźmin

Królowa kikimor - matka i przywódczyni wszystkich okolicznych kikimor, składa jaja i żyje w głębokich jaskiniach.

Pojawia się tylko raz w grze Wiedźmin, gdzie jednym ze sposobem na jej pokonanie jest przygniecenie stropem jaskini, w której żyje.

Wiedźmin: Edytuj

Królowa Kikimor jest głównym, obowiązkowym bossem (nie licząc Magistra) w III akcie. Do walki z nią i jej dziećmi dochodzi tuż po walce z Magistrem w bazie Salamandry.

Jest to też jedyny przeciwnik w grze którego nie da się zabić mieczem. Jedynym sposobem aby ją pokonać jest trzykrotne zwalenie na nią stropu w trzech poszczególnych częściach jaskini w której żyje. Walki z nią nie ułatwia fakt że jednym ciosem zabiera całe życie, ani to że towarzyszy jej cały rój Kikimor robotnic i Kikimor Wojowników.

Po walce, możemy z jej ciała zabrać między innymi: Nerw Królowej Kikimor, i rzeczy Magistra.

CiekawostkiEdytuj

  • Zabiera jednorazowo całe życie.
  • Tak w zasadzie to ona zabija Magistra pożerając go.
  • Przy pierwszych dwóch razach gdy zawalimy strop jaskini uderzając w belki Aardem ona zakopuje się pod ziemie co daje nam czas na przejście do następnej części jaskini.
  • Eliksir z jej nerwu, pozwala Geraltowi na spożywanie składników alchemicznych które dają taki sam efekt jak spożywanie normalnego pożywienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki