Fandom

Wiedźmińska Wiki

Kryjówka Salamandry (Handlowa)

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Places Salamandra hideout restricted.png

Kryjówka Salamandry

Places Salamandra hideout restricted interior.png

Kryjówka Salamandry

Kryjówka Salamandry w Wyzimie Handlowej znajduje się w tzw. zakazanej dzielnicy, do której dostęp jest zablokowany na skutek rozmieszczenia masy barykad postawionych przez gwardię miejską.

Opis Edytuj

Uwaga! Ta sekcja zawiera szczegóły fabuły lub zakończenia utworu.

Po zameldowaniu Declanowi Leuvaardenowi zniszczenia dwóch baz Salamandry w lesie na bagnach i kanałach Wyzimy Klasztornej, ten przykaże wiedźminowi odszukanie "wtyczki", czyli oficera gwardii będącego tajnym agentem organizacji Leuvaardena. Po umówieniu się z nim o północy w kanalizacji, Geralt będzie musiał tam zejśc i po drabinie wytoczonej przez ludzi oficera dostac się do zakazanej dzielnicy, dzięki czemu stanie się możliwe przeprowadzenie zwiadu w kryjówce Salamandry. W jej wnętrzu znajduje on kilku oficerów Salamandry i ich maga, który przeprowadza magiczną transmisję w celu porozumienia się z królem Redanii Radowidem Srogim w sprawie udzielenia Salamandrze znacznej pomocy finansowej. Ten jednak, niezadowolony z powodu złamanego kręgosłupa moralnego członków Salamandry, odmawia pomocy. Dialog przerwany zostaje przez jednego z oficerów, który dosłyszał kroki Geralta. Rozpoczyna się ciężka walka, w której dobrze jest wykorzystac wąskie przejście między pokoikami, żeby nie dac się otoczyc przez zbirów i wybic ich pojedynczo. Konieczne może okazac się wsparcie eliksirem Jaskółka lub Puszczyk oraz korzystanie ze znaku Igni. Po wymordowaniu łotrów Geralt może (ale nie musi) porozmawiac z Radowidem (uaktualnienie do zadania "Wszyscy ludzie Foltesta"), a następnie przeszukac ciała walczących - mag posiadał kamień mocy, który można wziąc do wykorzystania do zadania "Bez przebaczenia". Po wzięciu magicznego kamienia z miednicy następuje pchnięcie do przodu zadania "Zamek i klucz", a po wyjściu z kryjówki nastąpi spotkanie z wilkołakiem Vincentem Meisem, który zniszczy zasadzkę przyrządzoną na Geralta.

Przed wyjściem z kryjówki opłaca się zajrzec do piwnicy, gdzie znajduje się sypialnia bandytów Salamandry. Oczywiście zaatakują oni Geralta; po ich zabiciu oprócz przeszukania ekwipunków można zdobyc parę kamieni szlachetnych ze skrzyni. Trochę jedzenia znajduje się w szafce na parterze.

Tutaj koniec znacznych szczegółów fabuły.

Więcej w Fandom

Losowa wiki