Fandom

Wiedźmińska Wiki

Kucharz (Król Żebraków)

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kucharz

Kucharz – trzecioplanowa postać z przygody "Król Żebraków" do gry komputerowej Wiedźmin, kucharz gotujący dla oddziałów Króla Żebraków.

Opis Edytuj

Geralt po raz pierwszy spotyka go w jednej z sal w jaskini żebraków na Podgrodziu. Może od niego przyjąc zadanie "Przyprawa", polegające na dostarczenie mu pięciu liści blekotu z lasu na bagnach. Geralt nie będzie miał po odpłynięciu z Podgrodzia okazji do powrotu w te rejony, lecz kucharz przewidując to wyśle do Białego Wilka chłopca-posłańca, kiedy wiedzmin zbierze zioła. Jako nagrodę kucharz przysłał Geraltowi 50 orenów, lecz sprytny dzieciak zabrał liście i 20 orenów z kwoty, nie oddając ich kucharzowi, lecz ten przyjechał w ślad za maluchem aż do Odmętów w celu wzięcia blekotu. Będzie przesiadywał w karczmie Jankiela, jeśli Geralt oddał chłopcu zioła, chętnie przekaże Geralti wiedzę o nowo poznanym, obszernym przepisie. Po zwróceniu liści kucharzowi zadanie kończy się pomyślnie.

Dane z dziennikaEdytuj

Kucharz gotuje potrawy dla żebraków. Każda jego potrawa mogłaby być podana królowi. Niestety skończyła mu się przyprawa, dlatego poprosił mnie, żebym mu ją przyniósł.

Tak bardzo chciał dostać swoją przyprawę, że wyruszył po nią do Odmętów, by ścigać chłopca, który ją zabrał.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki