Fandom

Wiedźmińska Wiki

Kurt Dysart

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kurt Dysart – temerski szlachcic, z nadania króla Foltesta hrabia Anchor. Jest wyniosły i arogancki.

Nabył posiadłość Moldavie, której chcieli pozbyć się poprzedni właściciela, bo była nawiedzona. Hrabia zlecił Geraltowi zbadanie tej sprawy. W trakcie śledztwa wiedźmin ustalił, że w podziemiach rezydencji uwięziony jest potężny żywiołak ziemi, Therazene. Potwór próbując się wydostać zza magicznej bariery trząsł całym domem, przez co mieszkańcy uważali posiadłość za nawiedzoną. Geralt ocenił, że za jakiś czas żywiołak uwolniłby się i zacząłby siać spustoszenie w okolicy. Biały Wilk zabił potwora i odebrał od hrabiego nagrodę. Gdy Dysart dowiedział się, że jego rezydencja ma rozległe podziemia, zdradził chęć wykorzystania ich i umeblowania.

Jeżeli w trakcie walki z Therazene Geralt zniszczy drewniane podpory podtrzymujące strop i po zgłoszeniu się po nagrodę odwiedzi rezydencję Moldavie, spotka przed bramą sługę, który poinformuje go o śmierci hrabiego Kurta. Dysart wszedł osobiście do podziemi, aby je obejrzeć, a ziemia zawaliła się wtedy i pogrzebała szlachcica.

Więcej w Fandom

Losowa wiki