Fandom

Wiedźmińska Wiki

Kwatermistrz Zakonu

3738stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kwatermistrz Zakonnu

Kwatermistrz Zakonu Płonącej Róży – postać pojawiająca się wyłącznie w grze Wiedźmin, anonimowy zaopatrzeniowiec Zakonu.

W akcie II i III za dnia stacjonuje w warsztacie na świeżym powietrzu razem z płatnerzem Zakonu niedalego Klasztoru tej organizacji. Charakteryzuje się życzliwością i chęcią nawiązywania kontaktów z innymi. Aby z nim handlować, trzeba pozostawać w dobrych stosunkach z Zakonem (np. wykonywanie zadań "Rozpoznanie bojem" i "Złoto dla zuchwałych" po stronie Zakonu). Po wykonaniu zadania "Złoto dla zuchwałych" nie będzie już żadnej możliwości kupowania u niego lub sprzedawania mu przedmiotów.

W akcie V jego rola zależy od decyzji podjętej przez gracza:

  • jeżeli wiedźmin opowiedział się po stronie Zakonu, spotka go w Starej Wyzimie i będzie mógł ponownie z nim handlować.
  • jeżeli Geralt wybrał neutralność lub Scoia'tael, kwatermistrz stanie się jednym z wrogów wiedźmina, usiłujących go zabić w trakcie walk w Starej Wyzimie.

Handluje m.in. jedzeniem, napojami, prochem do petard, ostrzałkami do miecza i broniami (przeważnie krótkimi).

Głosu użyczył mu Zbigniew Konopka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki