Fandom

Wiedźmińska Wiki

Laufes

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wiedźmiński najemnik i jeden z głównych bohaterów "Bukaj Ksum Początek" i "Bukaj Ksum Nemezis". Towarzysz Aspra.

"Bukaj Ksum Początek": Edytuj

Laufes razem z Asperem zostali zatrudnieni przez Bukaj Ksuma, jako ochroniarze w trakcie jego prac i wypraw. Po tym jak pierwszy plan Bukaja mający na celu dostanie się w łaski Foltesta się nie powiódł Laufes opowiedział mu legendę o 5 elementach: Magii, Bitów, Imaginacji, Alchemii i Techniki.

Bukaj dzięki swoim zdolnościom sprawił że legenda stała się prawdą i wysłał Laufesa i Aspera na poszukiwanie Elementu Magii a sam się udał by znaleźć Element Imaginacji.

Po znalezieniu i zdobyciu Elementu Magii Laufes I Asper wyruszają do Odmętów by odnaleźć Bukaja

"Bukaj Ksum Nemezis": Edytuj

Laufesi i Asper zostają porwani przez członków Zakonu Kapustynów do swojej twierdzy. Tam poznają plany Wielkiego Mistrza Zakonu Kapustynów.

Po ucieczce z Zamku Kapustynów w której pomogli im Vadia i Asper Bogusłavski docierają oni do Odmetów a dalej do Wyzimy.

Laufes bierze udział w ostatecznej bitwie gdzie ginie, ale dzięki temu że Bukaj Ksum zdobył element techniki cała historia została usunięta i wszystko wróciło do normy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki