FANDOM

Loredo — zw. Zbójecką Posadą, wieś w nilfgaardziej prowincji Geso, leżąca przy Bandyckim Szlaku nad Górną Veldą. Regularnie nawiedzana przez grupy złodziei i bandytów, którzy spotykali się w celu sprzedaży lub wymiany łupów. Wieś została już kilkakrotnie spalona, jednak jest stale odbudowywana przez napływających do niej ludzi.

Można powiedzieć, że Servadio miał po prostu szczęście. Do Loredo przybył bez zamiaru szpiegowania kogoś konkretnego. Ale wieś nie bez kozery zwana była Zbójecką Posadą. Loredo leżało przy Bandyckim Szlaku, bryganci i złodzieje ze wszystkich położonych nad Górną Veldą okolic zaglądali tu, spotykali się, by sprzedawać lub wymieniać łupy, zaopatrywać się, odpoczywać i bawić się w doborowym bandyckim towarzystwie. Wieś była kilkakrotnie palona, ale nieliczni stali i liczni napływowi mieszkańcy wciąż ją odbudowywali. Żyli z bandytów, żyli wcale dostatnio. A szpicle i donosiciele, tacy jak Servadio, zawsze mieli szansę zdobyć w Loredo jakąś informację, która dla prefekta warta była kilku florenów.
Chrzest ognia

Tam, w Loredo, owa Falka zarąbała człeka. Takim sposobem, że do dziś tam o tym gadają, zębami dzwoniąc.
Chrzest ognia

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki