Fandom

Wiedźmińska Wiki

Lucienne

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lucienne - mieszkanka wsi, wozaczka, która przewoziła swym wozem inwalidów wojennych. W ten sposób spotkała Jarre. Podczas tej samej podróży, gdy natknęli się na rozbite komando Wiewiórek, podarowała Toruviel chleb. Wyszła za Jarre. Miała wnuczkę o imieniu Ciri.

– Dziadku Jarre! Babcia Lucienne kazała powiedzieć, że dość na dziś będzie tej próżniaczej bazgraniny i że podwieczorek na stole!
Pani Jeziora

Lucienne, musiał jej to przyznać, trochę różniła się pod tym względem od całego świata. Ani nie udawała, że nie widzi, ani nie popadała w manierę upokarzającego pomagania i jeszcze bardziej upokarzającej litości. Jarre był bliski myśli, że jasnowłosa wozaczka traktuje go naturalnie i normalnie.
Pani Jeziora

(...) Lucienne - by nie spaść - przytulała się do Jarre i obejmowała go, obdzielając chłopca szczodrze swym magicznym ciepłem, przedziwną miękkością i podniecającą mieszanką zapachów koni, rzemieni, siana, owsa i młodego, intensywnego, dziewczęcego potu.
Pani Jeziora

– Ci... ril... la – wysylabizowała wozaczka z trudem, ale i tak zaskakując Jarre, który nie podejrzewał wiejskiej dziewczyny o tak daleko sięgające zdolności.
Pani Jeziora

Lucienne momentalnie zorientowała się, zrozumiała, w czym rzecz. Pojęła, na co elfka patrzy. Wieśniaczka, od dziecka obyta była z czającym się za węgłem chałupy sinym i spuchłym upiorem, widmem głodu. Zareagowała więc instynktownie i bezbłędnie. Wyciągnęła w stronę elfki chleb.
Pani Jeziora

Więcej w Fandom

Losowa wiki