FANDOM

Lund - były członek bandy Bertrama Taulera jako łowca głów. Po rozwiązaniu grupy został członkiem Rady Miejskiej w Novigradzie, gdzie pełnił funkcję zarządcy slumsów.

Przed akcją gry Edytuj

Lund był profesjonalnym zabójcą działającym w bandzie Bertrama Taulera. Razem z resztą brał udział w zamordowaniu wiedźmina Aidena. Po rozwiązaniu hanzy zaangażował się w politykę Novigradu. Został zarządcą slumsów i z polecenie Rady Miejskiej wydawał biednym kaszę i mąkę.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Podczas sprawowania przez Lunda funkcji zarządcy na Okrawkach pojawił się potwór, który mordował biednych. W celu pozbycia się problemu zaoferował nagrodę za zabicie bestii. Monstrum zainteresowało się dwóch wiedźminów - Lambert i niewiele później Geralt. Potworem okazała się ekimma. Wiedźmini uporali się z wampirem, a Biały Wilk był zaskoczony spotkaniem znajomego, który podobno nienawidził Novigradu. Bohaterowie udali się po nagrodę do Lunda. Gdy stanęli przed zarządcą, Lambert zaczął go wypytywać o miejsce pobytu Taulera. Lund zawołał straż i uciekł, ale wiedźmini zabili gwardzistów i dorwali zarządcę. Lambert przesłuchał mężczyznę, a potem go zabił. Według uzyskanych informacji Vienne, która ciągle przebywała w karczmie "Siedem Kotów", mogła wiedzieć coś o Taulerze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki