Fandom

Wiedźmińska Wiki

MAMA

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cr aunt1 c2g2.png

MAMA - jedna z najbardziej tajemniczych i obfitujących w easter eggi postaci w przygodzie "Król Żebraków" do gry komputerowej "Wiedźmin".

Opis Edytuj

Dawniej matka Maćka z wioski ceglarzy, ku rozpaczy syna przeszła w niejasnych okolicznościach dziwną przemianę i zniknęła w starej chacie, przenosząc się do Infostrady (zwanej lodowcem); okazuje się, że jest ona inteligentną, prawie wszechwiedzącą wyszukiwarką wysyłającą spam zawierający specjalne oferty, kupony zniżkowe, ważne informacje marketingowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb milionów użytkowników na całym świecie, którzy notabene dawno opuścili Infostradę; dalej uważa, że jest wielką stroną internetową i że użytkownicy kiedyś wrócą; zbudowano ją w MIŁOŚCI – nowym języku oprogramowania, napisanym za pomocą uczuć; po wizycie u niej Geralt uczy się znaku Aksji; ostatecznie decyduje się na zarejestrowanie się u MAMY i wejście do „MIEJSCA, DO KTÓREGO TRAFIAJĄ WSZYSTKIE PLIKI PO USUNIĘCIU” (autentyczna nazwa lokacji). Tam Geralt uwalnia pocztę i odzyskuje przemienioną przez Smitha postać, co doprowadza do zniszczenia korporacji Smith i odejścia MAMY. Na jej miejscu pojawia się tylko tabliczka z napisem "MAMA odeszła".

W machinimie "Bukaj Ksum" w prologu wysyła do swego syna wiadomość, która pojawia się w jego domu.

Ciekawostki Edytuj

  • W zadaniu „Świat i Gluty” może (ale nie musi) się zdarzyć bug, który sprawi, że bohater zamiast MAMY zobaczy tabliczkę z napisem „MAMA odeszła”, co powinno nastąpić dopiero po uwolnieniu poczty, a nie przed spotkaniem z nią samą.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki