Fandom

Wiedźmińska Wiki

Malcolm Guthrie

3899stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Malcolm Guthrie – pochodzący z Braemore, nadużywający alkoholu mężczyzna. Ciri spotkała go podczas podróży po miejscach i czasach, nad jeziorem Loch Glascarnoch, gdzie wędkował.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

W dniu oto 10 marca bieżącego roku pan Malcolm Guthrie udał się z wędką nad Loch Glascarnoch. Tamże pan Guthrie napotkał był wyłaniającą się z mgły i nicości (sic!) młodą dziewczynę z brzydką blizną na twarzy (sic!), jadącą wierzchem na karej klaczy (sic!) w towarzystwie białego jednorożca (sic!). Dziewczyna zagadnęła osłupiałego pana Guthriego w języku, który pan Guthrie łaskaw był określić jako, cytujemy: „francuski chyba albo inny jakiś dialekt z kontynentu". Ponieważ pan Guthrie nie włada francuskim ani żadnym innym dialektem z kontynentu, do konwersacji nie doszło. Dziewczyna i towarzyszący jej zwierzyniec znikły, że znowu zacytujemy pana Guthriego: „jak sen jaki złoty".
Nasz komentarz: sen pana Guthriego był niechybnie równie złoty w kolorze jak whisky single malt, którą pan Guthrie zwykł był, jak się dowiedzieliśmy, pijać często i w ilościach tłumaczących widzenie białych jednorożców, białych myszek i potworów z jezior. A pytanie, które chcemy postawić, brzmi: co pa Guthrie raczył porabiać z wędką nad Loch Glascarnoch na cztery dni przed końcem okresu ochronnego?

„Inverness Weekly", wydanie z 18 marca 1906 roku
Pani Jeziora

Moi bliscy mnie potrzebują, przecież wiesz. A my najpierw wpadamy nad jakiejś jezioro i na jakiegoś śmiesznego prostaka w ubraniu w kratkę, potem na gromadę brudnych i ryczących kudłaczy z maczugami, wreszcie zaś na furiata z czarnym krzyżem na płaszczu. Nie te czasy, nie te miejsca!
Pani Jeziora

CiekawostkiEdytuj

  • Jezioro Loch Glascarnoch, nad którym spotkała go Ciri, leży w Szkocji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki