Fandom

Wiedźmińska Wiki

Malcolm Stein

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

People Blacksmith dwarf.png

Malcolm Stein – postać z gry komputerowej Wiedźmin, krasnoludzki kowal mieszkający w domu sąsiadującym z domem Golan Vivaldiego. Prawdopodonie nie jest tą samą osobą, co krasnoludzki kowal z aktu I.

W akcie II i III można u niego wykuc miecz lub sprzedac mu znalezione przez siebie bronie. Aby jednak te opcje stały się dostępne, gracz musi pozostawac w dobrych stosunkach z nieludźmi (np. odmówienie Zygfrydowi z Denesle pomocy w zadaniu "Wielka ucieczka", pomoc Yaevinnowi w zadaniu "Rozpoznanie bojem" lub "Złoto dla zuchwałych"). Jeżeli w zadaniu "Złoto dla zuchwałych" gracz wsparł Zakon, Malcolm Stein na zawsze odmówi usług wiedźminowi. Znał Zoltana Chivaya. W zadaniu "Strażnik" jest jednym z dwóch potencjalnych płatnerzy, który skonstruuje odgromnik. Zrobi to za pięćdziesiąt orenów (o dwadzieścia orenów taniej niż u płatnerza Zakonu). W nocy Malcolm Stein odmawia interakcji ("Noc jest. Przyjdź rano".)

Jeżeli gracz zdecydował się stanąc po stronie Scoi'atel, Malcolm Stein będzie jedynym płatnerzem zdolnym do wykucia zbroi Kruka. Zrobi to po dostarczeniu mu dwóch kawałków zbroi i zapisków elfiego minstrela (zadanie "Zbroja oraz elemntów z zadania "Wynalazek gnomów".

Głosu Malcolmowi Steinowi użyczył Adam Bauman.

Więcej w Fandom

Losowa wiki