Fandom

Wiedźmińska Wiki

Malena

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Malena – elfka, mieszka w okolicach Flotsam. Pomaga Scoia'tael i notorycznie okrada strażników.

Spotykamy ją po raz pierwszy w Bindudze, gdy otoczona przez strażników jest obarczana wieloma zarzutami, między innymi kolaborację ze Scoia'tael.

Geralt nie pomaga Malenie:
Geralt nie wtrąca się do zwady, Malena zostaje skatowana.

Geralt pomaga Malenie:
Jeśli Geralt zgodzi się przeszukać jaskinię, wśród nekkerów i zgnilców znajdzie ciała strażników przeszytych elfimi strzałami, najprawdopodobniej wystrzelonych przez Scoia'tael.

  • Jeśli Geralt przyzna, że wartownicy zginęli od Wiewiórczych strzał, Malena zacznie się bronić.
    • Jeśli jej uwierzymy, zaprowadzi na w kierunku statku Niebieskich Pasów (w to samo miejsce gdzie po raz pierwszy spotkaliśmy Iorweta). Po dotarciu na miejsce zaatakują nas Wiewiórki, a Malena ucieknie i schowa się w okolicy, a po walce aresztują ją strażnicy, Geraltowi pomagali strażnicy, więc dostaniemy pieniądze od każdej żywej osoby.
    • Jeśli jej nie uwierzymy, zostanie zaprowadzona do Loredo i tam zamordowana.
  • Jeśli Geralt przyzna, że strażników zabiły potwory, straż odejdzie, a Malena w podzięce zaprosi nas na randez-vous nieopodal wodospadu. Po dotarciu na miejsce zaatakują nas Wiewiórki, a Malena ucieknie. Malenę możemy później spotkać w ruinach domu wariatów, gdzie albo ją zabijemy, albo wydamy Loredo, albo oszczędzimy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki