FANDOM

Melfi –syn bednarza w Ellander, uczęszczał razem z Jarrem do przyświątynnej infimy, gdzie często bił Jarrego, jednak po pół roku jego ojciec zabrał go ze szkoły ponieważ nie nadawał się do żadnej nauki. Podróżował razem z Jarrem, Miltonem, Ograbkiem, Klaprothem, Okultichem i Szczupakiem do Wyzimy aby się zaciągnąć do wojska. Żołnierz BPP (Biednej Pierdolonej Piechoty), zginął w bitwie pod Brenną.

Dane z ksiązek Sapkowskiego Edytuj

Był to syn bednarza z Ellander. Gdy razem uczęszczali do przyświątynnej infimy, Melfi zwykł był regularnie i dotkliwie bijać Jarre i nazywać go poczętym w pokrzywach bękartem bez ojca ni matki. Trwało to około roku, po którego upływie bednarz zabrał syna ze szkoły, potwierdziło się bowiem, że latorośl nadaje się wyłącznie do beczek. Tak to Melfi, miast w pocie czoła poznawać arkana czytania i pisania, w pocie czoła strugał klepki w warsztacie ojca. A gdy Jarre ukończył naukę i z rekomendacji świątyni został pomocnikiem pisarza w sądzie grodzkim, bednarczyk - wzorem taty - kłaniał mu się w pas, dawał prezenty i deklarował przyjaźń.
Pani Jeziora

Jarre cofnął się, jakby go ktoś uderzył. Od bednarczyka niosło nie tylko podłym piwem i jeszcze podlejszą gorzałą, ale też cebulą, czosnkiem i licho wie, czym jeszcze. Ale strasznie.
Pani Jeziora

Ciekawostki i inne informacje Edytuj

  • brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki