Fandom

Wiedźmińska Wiki

Mikita

3741stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mikita – osiłek pracujący dla Pyrala Pratta w forcie Rawelin, w charakterze osobistego ochroniarza. Powstał w wyniku magicznego skrzyżowania ogra z krasnoludem. Wymagało to zastosowania wyjątkowo silnej, zakazanej magii. Najpewniej, podobnie jak Bue i Bang, został stworzony przez Ortolana. Miał powyżej siedmiu stóp wzrostu, kręcącą się brodę, wystające zęby oraz ręce sięgające kolan, z dłońmi wielkości arbuzów. Poza tym był łysy i nie miał szyi. Był obecny przy rozmowie Geralta z Pyralem, dotyczącej zaginionych mieczy.

Gdy weszli, drogę natychmiast zastąpiło im coś. Coś było wielkie niczym góra i intensywnie śmierdziało piżmem.
– Się masz, Mikita – powitał górę Jaskier.
Nazwany Mikitą olbrzym, ewidentnie straż przyboczna wielebnego szefa, był metysem, wynikiem skrzyżowania ogra i krasnoluda. Efektem był łysy krasnolud wzrostu dobrze powyżej siedmiu stóp, całkowicie bez szyi, z kędzierzawą brodą, wystającymi jak u odyńca zębami i rękoma sięgającymi kolan. Nieczęsto widywało się podobną krzyżówkę, gatunki, jak się uważało, były całkowicie odmienne genetycznie – coś takiego jak Mikita nie mogło powstać naturalnie. Nie obyło się bez pomocy wyjątkowo silnej magii. Magii, nawiasem mówiąc, zakazanej.

Sezon burz

By podkreślić wagę słów szefa, ogrokrasnolud pokazał im zaciśniętą pięść. Rozmiarów arbuza.
Sezon burz

Więcej w Fandom

Losowa wiki