Fandom

Wiedźmińska Wiki

Molnar Giancardi

3896stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Molnarilustracja.jpg

Molnar Giancardi - ilustracja z czeskiego wydania Czasu pogardy.

Molnar Giancardikrasnolud, właściciel banku w Gors Velen. On i jego rodzina bardzo wiele zawdzięczają Yennefer, gdyż ta pomogła im podczas pogromu nieludzi w Vengerbergu. W zamian Molnar udziela jej kredytów bez oprocentowania i stara się pomóc we wszelki możliwy sposób. Między innymi, na prośbę Yennefer, wziął udział w licytacji mieczy Geralta w domu aukcyjnym Borsodych.

(...) pojawienie się Yennefer spowodowało natychmiast wielkie poruszenie, (...) deklaracje gotowości do usług, którym kres położyło dopiero pojawienie się niewiarygodnie grubego, dostatnio odzianego i białobrodego krasnoluda.
(...) zahuczał krasnolud, podzwaniając złotym łańcuchem, zwisającym z potężnego karku znacznie poniżej białej brody.

Czas pogardy

A jeżeli czegoś potrzebujesz: dla siebie lub przyszłej adeptki szkoły w Aretuzie, moje sklepy i składy stoją otworem.
- Dziękuję. Na jaki procent się umówimy?
- Procent - krasnolud uniósł głowę - zapłaciłaś rodzinie Giancardich awansem, Yennefer. W czasie pogromu w Vengerbergu.

Czas pogardy

– (...) Jutro niech żacy pójdą obrzucać filię banku krasnoluda Giancardiego. Odmówił mi ujawnienia kont.
– Giancardi, hem, hem, przekazał znaczną sumę na fundusz wojenny.
– Ha. Niech więc obrzucają te banki, które nie przekazały.

Chrzest ognia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki