Fandom

Wiedźmińska Wiki

Montecalvo

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Montecalvo - zamek w Redanii będący siedzibą Filippy Eilhart. Był on miejscem powstania i spotkań sekretnej Loży Czarodziejek. Z Montecalvo Yennefer wzniosła się w powietrze i lotem uciekła na Wyspy Skellige, a także stamtąd koordynowany był atak na zamczysko Rhys-Rhun w Nazairze będące fałszywą kryjówką Vilgefortza. Montecalvo posiadał magiczną blokadę. W przyszłości nazwa zamku została przetłumaczona jako Łysa Góra.

– (...) Czy Filippa Eilhart ciągle jeszcze siedzi w Montecalvo?
– Tak.
– Bierz pióro i kałamarz. Podyktuję ci list do niej.

Chrzest ognia

– Witam wszystkie panie – powiedziała Filippa – w zamku Montecalvo, dokąd pozwoliła sobie zaprosić was celem omówienia pewnych spraw o niebagatelnym znaczeniu.
Chrzest ognia

– Yennefer – zachichotał dziad Pogwizd – z czarodziejskiego zamku, co się zwał Góra Łysa, na zaklęciu uleciała. I prosto – prościutko w morze chlupła.
Chrzest ognia

W sali kolumnowej zamku Montecalvo unosił się zapach będący mieszaniną woni drewna starej boazerii, topiących się świec i dziesięciu rodzajów perfum. Dziesięciu specjalnie dobieranych mieszanek zapachowych używanych przez dziesięć kobiet zasiadających za okrągłym dębowym stołem w fotelach rzeźbionych w kształt głów sfinksów.
Pani Jeziora

Więcej w Fandom

Losowa wiki