FANDOM

Munro Bruys z gry

Munro Bruys - krasnolud z drużyny Zoltana Chivay'a w trakcie wojny. Po wojnie z Nilfgaardem, wraz z Zoltanem i Figgisem, planowali założyć parowo-wodny warsztat kowalski w Novigradzie.

Wiedźmin (gra komputerowa) Edytuj

Po wojnie osiadł w Wyzimie. Pracuje w karczmie Miś Kudłacz jako wykidajło, choć jak sam uważa, że nie ma zbyt dużo roboty. Wolny czas spędza przy grze w kości. Ma się za zawodowca.

A to reszta mojej kompanii. Munro Bruys, Yazon Varda, Caleb Stratton, Figgis Merluzzo i Percival Schuttenbach.
Chrzest ognia

Krasnoludy odpoczywały aktywnie. Figgis Merluzzo i Munro Bruys udali się na poszukiwanie grzybów.
Chrzest ognia

Rozdzielamy się. Munro, Figgis, Yazon i Caleb zostają.
Chrzest ognia

Percival Schuttenbach, Munro Bruys, Yazon Varda i Figgis Merluzzo oblegli Geralta i mocno nadwyrężyli mu prawicę uściskami.
Chrzest ognia

– Ja tam – rzekł Zoltan Chivay, gestykulując trzymanym w szczypcach ślimakiem – do polityki smykałki nie mam. Ja hemernię parowo-wodną zakładam, do spółki z Figgsem Merluzzo i Munro Bruysem.
Pani Jeziora

Ciekawostki Edytuj

  • Munro Bruys występuje w plikach z grą jako Yazon. We własnym szablonie postaci - yazon_q1_1.utc - ma w dziale "tag" napisane "Yazon", a jego plik dialogowy z tzw. speechami, czyli odzywkami wypowiadanymi spontanicznie przez niego, nazywa się "vs_yazon". Może to byc nawiązanie do Yazona Vardy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki