FANDOM

Muriel – zwana Aksamitnooka, później Piękną Łotrzycą, matka Adalii, praprababka Ciri oraz Daniela Etcheverry. Córka Amaveta i Anny Kameny. Poślubiła Roberta hrabię Garramone. Przypuszczalnie Alvin jest jej potomkiem, jednym z jej romansów.

Informacje z opisu rodowodu Cirilli Edytuj

Królewicz temerski Amavet miał z niezalegalizowanego związku z baronową Anną Kameny dwoje nieślubnych dzieci-pogrobowców, bliźniaki Muriel i Crispina.

W odróżnieniu od brata, Crispina, który przekornie chełpił się wręcz tym, że jest "królewskim bastardem", Muriel wespół z matką zawzięcie broniła się przed zarzutem "nieprawości". Po wygraniu kilku procesów sądowych z rodziną Kamenych używała oficjalnie tytułu baronówny Kameny i dziedziczyła niemały ojcowski majątek. Bogactwo - i nieprzeciętna uroda - spowodowały, że nie miała problemów ze znalezieniem męża - mimo nie cichnących plotek o "nieprawym łożu".

Muriel miała z hrabią Robertem dwoje legalnych dzieci - Adalię, nazywaną później "Wróżką" i syna-pogrobowca, też nazwanego Robertem. Z drugiego małżeństwa (z hrabią de Ruyter) miała trzy córki: Jolantę, Julię i Joannę.

Muriel "Piękna Łotrzyca" zmarła w wieku 64 lat.

Jak prababka Cirilli, Adalia, co się z własnym kuzynem skaziła, jak jej praprababka, Muriel Łotrzyca, co kaziła się z każdym! Kazirodne bękarcice i pokrzywniczki z tego rodu idą, jedna za drugą!
Chrzest ognia

Krótko mówiąc, jestem z ową Cirilla spokrewniony. Muriel, hrabina Garramone, zwana Piękną Łotrzycą, praprababka Cirilli, była również moją praprababką. O jej podbojach miłosnych krążą w rodzie legendy, niemniej z niechęcią słucham, gdy Vissegerd imputuje mej antenatce skłonności kazirodcze i puszczanie się na prawo i lewo. Ale nie reaguję. Bo jestem żołnierzem. Czy dobrze mnie panowie rozumieją?
Chrzest ognia

- Nosicielem genu Lary był Amavet, a nasz eksperyment trwał. Bo Anna Kameny, przez którą stracili życie kochanek i mąż, będąc jeszcze w żałobie po obydwu powiła bliźnięta. Chłopca i dziewczynkę. Ojcem był niewątpliwie Amavet, bo dziewczynka była nosicielką genu. Otrzymała imię Muriel.
- Muriel Piękna Łotrzyca? - zdziwiła się Sheala de Tancarville.
- Dużo później - uśmiechnęła się Francesca. - Z początku Muriel Milusia. Faktycznie, było to milutkie, słodkie dziecko. Gdy skończyła czternaście lat, mówiono już na nią Muriel Aksamitnooka. Niejeden w tych oczach utonął. Wydano ją wreszcie za Roberta hrabiego Garramone.

Chrzest ognia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki