Fandom

Wiedźmińska Wiki

Neratin Ceka

3902strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Neratin Ceka – porucznik w hanzie Skellena, dowodził grupą wysłaną do Fano. Był hermafrodytą, mężczyzną o kobiecych ruchach i wyglądzie. We wsi Goworożec pomógł Ciri uciec z rąk Puszczyka, Bonharta i Rience'a, tym samym zdradzając to, że szpieguje dla Vattiera de Rideaux. Zginął z rąk Bonharta.

- Ten czy ta, Neratin Ceka? - zmrużył oczy Puszczyk, patrząc w ślad za wychodzącym oficerem. - To kobieta czy mężczyzna?
- Panie Skellen - Dacre Silifant odkaszlnął, ale gdy przemowie głos miał pewny, a wzrok zimny. - Dokładnie to ja tego nie wiem. Z pozoru jest to mężczyzna, ale pewności nie mam. Co do tego zaś, jakim Neratin Ceka jest oficerem, mam pewność. To, o coście zapytać raczyli, miało by znaczenie, gdybym zamiarował o rękę go prosić. A nie zamiaruję. Wy, tuszę, też nie.

Wieża Jaskółki

- Wtenczas, proszę wysokiego trybunału, przyszła kolej na nas. Na naszą grupę. Komendę nad nami objął Neratin Ceka, przydzielili nam też Boreasa Mima, tropiciela.
Wieża Jaskółki

Próżno pan pisarz to imię zapisuje, bo nie pamiętam, czy mówiłam o tym, ale Neratin nie żyje już, zabili go we wsi zwanej Goworożec...
Wieża Jaskółki

Pomimo pozorów zniewieściałości, twarz Neratina potrafiła być twarda, a głos złowróżbny.
Wieża Jaskółki

Agent, którego Vattier miał w oddziale Skellena, a który również zniknął, nazywał się Neratin Ceka.
Wieża Jaskółki

Bonhart zerwał się, uderzeniem głowicą miecza odepchnął od siebie Neratina Cekę i ciął strasznie, skośnie przez pierś. I natychmiast skoczył za Ciri. Rozpłatany i broczący krwią Neratin zdołał go jeszcze chwycić za nogi, puścił dopiero przybity sztychem do piasku.
Wieża Jaskółki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki