Fandom

Wiedźmińska Wiki

Nieradka

3738stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

People Grandma full.png

Nieradka - jedna z postaci do gry komputerowej "Wiedźmin", zielarka mieszkająca i pracująca na podgrodziu.

Opis Edytuj

Pojawia się już na początku przygody zaraz po jego rozmowie z miejscowym członkiem straży. Była świadkiem walki Geralta z bandytą Mihelem, toteż wpadła na pomysł, by zlecic mu pozbycie się watahy wilków grasującej w jaskini, opodal której miała zwyczaj zbierac zioła. Aby móc kntynuowac swoją pracę, gotowa jest zaoferowac Geraltowi cały swój majątek - 50 orenów. Reaguje przestraszeniem się na wieśc o tym, że wilki były demonami przywoływanymi przez szalonego maga, lecz spełnia obietnicę i płaci Geraltowi. Kręci się w okolicach karczmy, zaś w nocy znika.

Sprzedaje następujące towary (w nawiasach podano ceny w orenach za sztukę: 2 limfy abominacji (1), ektoplazma (2), tkanka móżgowa utopca (3), sztynaćce (3), saletra (10), 2 pióra kuroliszka (11), owoce balissy (12), 2 jaskółcze ziela (12), 3 blekoty (15), 2 werbeny (15), wronie oko (15), 3 gęsie smalce (20), 4 przestępy (21), włókno han (21), 2 kapryfolium (21), 2 jemioły (21), 5 spirytusów krasnoludzkich (30), 3 kwasy Ginatzy (30), 2 niedźwiedzie sadła (40), zerrikańska mieszanka (40), 2 sole naezańskie (40), 2 białe octy (40), spirytus na krwi wyverny (50), 2 feainewedd (50). Można jej sprzedać towary takie jak krzesiwo, chleb czy złoty pierścień.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji 1.2 przygody nadano jej imię Nieradka - przedtem występowała po prostu ze statusem "Zielarka".

Więcej w Fandom

Losowa wiki