Fandom

Wiedźmińska Wiki

Nobilites

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

People Azar full.png

Nobilites - główny antagonista przygody "Prawo do tronu", przyrodni brat króla Foltesta.

Był synem Medella i nieznanej z imienia królowej, wraz z którą został wygnany z Temerii. Dzięki opanowaniu arkanów nekromancji zyskał wielką potęgę jako przywoływacz hord upiorów i przywódca sekty nekromantów. Wykorzystał swoją pozycję do próby przejęcia tronu temerskiego. Prawdopodobnie on zlecił Mihelowi zabicie Geralta. Na jego trop wpadają Triss Merigold i Geralt, goniąc jednego z jego uczniów. Spotykają go w mrocznej siedzibie po długich bataliach z usłużnymi mu widmami - wówczas Nobilites opowiada im swoją historię, pragnąc przekabacic wiedzmina na swoją stronę, po czym teleportuje parę przed jaskinię na Podgrodziu, gdzie czeka na nich Foltest z eskortą żołnierzy. Jeżeli gracz wesprze Nobilitesa, wówczas wywiąże się walka z królem i wojakami, jednak wystarczy jedynie zabic Foltesta, żeby przygoda zakończyła się objęciem władzy przez Nobilitesa. W przeciwnym wypadku stanie się odwrotnie - to Nobilites zginie, a po przywróceniu spokoju Foltest zachowa koronę. Wybór zależy od decyzji gracza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki