FANDOM

Nohorn — jeden z grupy najemniczej dowodzonej przez Renfri. Łysy, z blizną biegnącą przez policzek. Dawniej przyboczny Abergarda z wolnej kompanii angreńskiej. Służył w niej razem z Piętnastką. Zginął z ręki Geralta w Blaviken.
Nohorn2

Kadr z serialu przedstawiający Nohorna.

Czego? - wrzasnął ten, który dostrzegł go pierwszy, łysawy, z twarzą zniekształconą blizną biegnącą przez lewą brew, nasadę nosa i prawy policzek.
Ostatnie życzenie

- Ten ze szramą na gębie to Nohorn, dawniej przyboczny Abergarda, z tak zwanej wolnej kompanii angreńskiej. Słyszałeś o wolnej kompanii? Jasne, kto nie słyszał. Ten byk, którego wołają Piętnastka, również. Nawet jeśli nie, to nie myślę, by jego przezwisko wzięło się od piętnastu dobrych uczynków, jakie w życiu zrobił. Ten czarniawy półelf to Civril, zbój i zawodowy morderca. Podobno miał coś wspólnego z masakrą w Tridam.
Ostatnie życzenie

Civril i Nohorn uderzyli jednocześnie z dwóch stron, elf zamaszystym cięciem z wysoka, Nohorn z przyklęku, nisko, płasko. Oba ciosy zostały sparowane (...) Civril odskoczył, potknął się (...) Nohorn rzucił się i zasłonił go trzymanym pionowo mieczem. Odbił cios, tak silny, że rzuciło go w tył, musiał przyklęknąć. Podrywając się, złożył paradę, za wolno. Dostał cięcie przez twarz, symetryczne do starej blizny.
Ostatnie życzenie

Dane z innych źródełEdytuj

W serialu w postać Nohorna wcielił się Wiesław Chmieliński

Nohorn

Nohorn w komiksie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki