Fandom

Wiedźmińska Wiki

Obóz Keadwen

3732strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tw2 journal kaedwenicamp.png

Obóz Kaedwen - obóz powstały na południe od Pontaru podczas kampanii Henselta na Górne Aedirn.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edytuj

Aby dostać się do obozu na samym początku II rozdziału, trzeba wybrać Ścieżkę Roche'a. Na Ścieżce Iorwetha do obozu da się dostać tylko podczas wykonywania zadania Gdzie jest Triss Merigold?

Zadania Edytuj

Wpis z dziennika Edytuj

Kaedweński obóz wojskowy już z daleka przywitał nas charakterystyczną dla wszystkich obozów symfonią dźwięków. Komendy oficerów i okrzyki wartowników mieszały się z wrzaskami podoficerów, którzy uświadamiali żołnierzom, czym zajmowały się ich matki i czemu żądały za to tak mało. Weterani klęli, rekruci smarkali, dziwki chichotały, konie rżały, a psy szczekały. Oprawie akustycznej dorównywała olfaktoryczna. Niemożliwa do pomylenia z czymkolwiek innym woń kilku tysięcy mężczyzn, którzy wartę w deszczu uważają za wystarczającą kąpiel, harmonijnie współgrała z zapachem gotowanej kapusty, onuc i stajni. A w porównaniu z fetorem niesionym przez wiatr od strony latryn w upalne dni zapach legowiska kejrana zdawał się przypominać kwietną łąkę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki