FANDOM

Odrin – drugoplanowa postać w grze Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów. Spotykamy go podczas II aktu (ścieżka Roche'a).

W obozie Kaedwen poszukują go kompanii od szklanki, wykrzykując jego imię. Dialog z którymś z nich zapoczątkuje zadanie W Piwie Prawda. By znaleźć Odrina, należy wyjść za zachodnią bramę i przejść ścieżką w dół. Nasz pijany bohater będzie leżał przed wejściem do jaskini. Prowadzimy go (z pewnymi problemami) wpierw do obozu, potem do kantyny. Jeżeli nie postanawiamy go znaleźć na samym początku aktu, w późniejszym czasie prawdopodobnie staje się ofiarą trupojadów.

Ciekawostki

  • Pomimo faktu że jest to postać drugoplanowa, może on mieć duże znaczenie w czasie zadania "Teoria Spisku"
  • Odrin występuje jako easter egg w grze "Wiedźmin 3: Dziki gon". Przed przejściem przez Pontar na tablicy z ogłoszeniami znajdziemy kartkę z której dowiadujemy się że szuka on czegoś do picia (alkohol). Co więcej, podobne ogłoszenia, które przestrzegają przed Odrinem i informują o jego przewinieniach (zazwyczaj związanych z alkoholem) można znaleźć także na tablicach ogłoszeń w innych miejscach.
  • Samego Odrina można znaleźć na plaży w Novigradzie, na zachód od mostu św. Grzegorza, prowadzi ze wspólnikiem skup butelek, niestety nie można z nim porozmawiać.
  • W Wiedźminie 3 w Białym Sadzie na tablicy ogłoszeń można znaleźć list gończy za Odrinem. Z treści listu wynika iż wstąpił on do armii Nilfgardu na ochotnika, w dwa dni zjadł i wypił tyle co cały regiment dragonów a na koniec uciekł z garnizonu przez latrynę.