Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ogar Dzikiego Gonu

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ogar Dzikiego Gonu - potwór występujący w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jak sama nazwa wskazuje, stworzenie to działa na usługach Dzikiego Gonu. Kroczy wraz z orszakiem upiornych jeźdźców niczym pies myśliwski.

Ich ciała są zbudowane z pewnego rodzaju magicznych kryształów lodu, co czyni je podatnymi na bomby dwimerytowe i olej przeciw istotom magicznym. Są w stanie zamrażać teren wokół siebie i wytwarzać lodowe kolce, raniące okolicznych przeciwników. Związek z zimnem powoduje, że w mroźnych miejscach są szczególnie niebezpieczne, ale czyni je również podatnymi na ogień i ciepło. Elfie legendy mówią również, że szczególną siłę zyskują, gdy na niebie wzejdzie krwawy księżyc - zwiastun nadejścia Dearg Ruadhri. Podobnie jak wilki i dzikie psy, ogary można chwilowo zdezorientować znakiem Aksji.

Podczas gry pojawiają się wielokrotnie, podczas większości potyczek z Dzikim Gonem oraz kilka razy bez obecności jeźdźców, na przykład podczas zadania Przez czas i przestrzeń", w świecie zniszczonym przez Białe Zimno.

Więcej w Fandom

Losowa wiki