Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ogrodnik

3792strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ogrodnik

Ogrodnik - Był weteranem wojny z Nilfgaardem, podczas której był częścią korpusu Kotów, najemników. Ogrodnik zwiedził pół świata pod dowóctwem Słodkiej Trzpiotki. Był nawet w Zerrikanii, gdzie zdobył rozległą wiedzę o owadachi innych stworzeniach tego egzotycznego państwa. Teraz, w chwili przejścia na emeryturę, szczęśliwie zmierza do Ogrodu Szpitala Lebiody w Wyzimie Klasztornej. Jest on początkującym graczem, a Geralt może zagrać z nim w kości. Można u niego sprzedać oraz kupić następujące towary:

Zadania Edytuj

Notatki Edytuj

  • W zamian za podarowanie pożywienie Ogrodnik opowiada nam o Zerrikania i co skutkuje wpisem do Glosariusza ciekawych informacji mogących przydać się przy wykonywaniu zadania Anatomia zbrodni . (Nie musimy wtedy nabywać książki pt. Zerrikańskie owady i inne plugastwa, aby zdobyć informacje potrzebne do sekcji zwłok).
  • Możemy się u niego zaopatrzyć, w zamian za pożywienie , w róże o kolorach czerwonym, żółtym oraz białym. (Jeżeli nie sprecyzujemy koloru róż to automatycznie dostaniemy białe).

Więcej w Fandom

Losowa wiki