Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ola Harsheim

3903strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ola Harsheim - jeden z adiutantów Stefana Skellena zwanego Puszczykiem. Wraz z Dacre Silifantem, będąc pod komendą Braibanta tłumił powstanie w Nazairze. Grupy Harsheima oraz Brigdena, wysłano do Claremont. Ginie przez przypadek z rąk Puszczyka na tafli jeziora Tarn Mira. W walce z Ciri, Harsheim, pod osłoną mgły, zostaje śmiertelnie raniony orionem, który rzucił Skellen, myśląc, że celuje w Wiedźminkę.

– (...) Było nas więc wszystkich razem dwadzieścioro i dwoje, bo reszta już w Rocayne gotowa stała, pod komendą Oli Harsheima i Berta Brigdena.
Wieża Jaskółki

– My się znamy dobrze – Dacre Silifant mocno uścisnął prawicę Oli Harsheima. – Myśmy pod starym Braibantem rebelię w Nazairze tłumili. Paradnie było, co, Ola? Ech, paradnie! Konie wyżej pęcin chodziły we krwi!
Wieża Jaskółki

Wpadła między nich, w sam środek. Olę Harsheima cięła w przelocie, nisko, pod kolano, łamiąc go jak scyzoryk. (...) Ola Harsheim krzyczał, tarzając się na lodzie. (...)
– Okulawiła mnie, kurwaaaaa! – darł się Ola Harsheim. – Pomóżcież, mać waszą! Pomóżcież wstaaaać! (...)
Gdy dziewczyna przemykała obok, Skellen zamachnął się i cisnął Orionem. Trafił. Ale niewłaściwą osobę. Ola Harsheim, któremu właśnie udało się unieść, runął w drgawkach na zakrwawioną taflę, jego szeroko rozwarte oczy zdawały się zezować na stalową gwiazdę sterczącą z nasady nosa.

Wieża Jaskółki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki