Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ori Reuven

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ori w grze komputerowej "Wiedźmin"
Oribasius Giafranco Paolo Reuven lub po prostu Ori Reuven – magister prawa, osobisty sekretarz szefa Wywiadu Redańskiego, Dijkstry, autor zaginionego dzieła "Ludzie z cienia, czyli historia tajnych służb królewskich". Po ucieczce Dijkstry przez 6 lat był więziony i nieustannie przesłuchiwany. Umarł w świątynnym przytułku jako starzec, rok po wyjściu z więzienia, wyniszczony przez astmę, anemię, szkorbut i jaskrę.

W grze komputerowej Wiedźmin Edytuj

W akcie II jest anonimowym pucybutem w Wyzimie Klasztornej, świadczącym swe usługi niedaleko domu detektywa Raymonda Marloeve'a. Za kilka orenów udzieli wiedźminowi różnych informacji o mieście, jednak odmówi dalszego dialogu, gdy bohater spróbuje głębiej poznać jego tożsamość.

Jeżeli wiedźmin wygra w pojedynku pijackim z Talarem otrzyma od niego książkę "Ludzie z cienia". Należy ją wówczas dać pucybutowi, który wyjawi swoje imię i nazwisko oraz podaruje Geraltowi Sygnet Proroka Lebiody, dzięki któremu bohater bez problemu będzie omijał właścicielkę domu Shani.

W akcie III pucybut nie występuje.

Głosu pucybutowi Reuvenowi użyczył Andrzej Gawroński.

Jedną z tych osób był, jak zwykle, Ori Reuven, sędziwy i wiecznie zakatarzony sekretarz szefa redańskich szpiegów.
Krew elfów

Ori Reuven kasłał, pociągał nosem i wiercił się, bezustannie poprawiając swą obszerną togę. Toga przypominała profesorską, ale nie wyglądała na otrzymaną od senatu. Wyglądała na znalezioną na wysypisku śmieci.
Krew elfów

Ile ekspedycji załatwiła, zanim ci w Verden i Kerack połapali się? Trzy?
- Hem, hem... Cztery, jak mi się zdaje... - Oriemu Reuvenowi ciągle coś się zdawało, choć pamięć miał niezawodną.

Chrzest ognia

Nie zabili Oriego Reuvena. Byli mordercami na rozkaz. A w ich rozkazach nie było o Orim Reuvenie najmniejszej wzmianki.
Oribasius Gianfranco Paolo Reuven, magister praw, spędził sześć lat w różnych więzieniach, bezustannie przesłuchiwany prze zmieniających się śledczych, pytany o przeróżne, często pozornie nie mające sensu rzeczy i sprawy.
Po sześciu latach zwolniono go. Był wówczas bardzo chory. Szkorbut odebrał mu wszystkie zęby, anemia włosy, jaskra wzrok, astma oddech. Palce obu rąk połamano mu na przesłuchaniach.
Na wolności żył niecały rok. Umarł w świątynnym przytułku. W nędzy. Zapomniany.
Rękopis księgi Ludzie z cienia, czyli historia tajnych służb królewskich zginął bez śladu.

Pani Jeziora

Więcej w Fandom

Losowa wiki