Fandom

Wiedźmińska Wiki

Oszluzg

3732strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Oszluzg - potwór, szarawej barwy, niektóre osiągają wymiary smoka. Rębacze z Crinfrid wytępili wszystkie oszluzgi w Redanii. Przedstawiciel drakonidów. Jest często mylony ze smokiem, ponieważ też jest ogromnym latającym gadem. Posiada długi dziób i jeśli spojrzeć na niego oczami mieszkańca naszego świata, to wygląda jak szary pterozaur. Jako swoje kryjówki wykorzystują jaskinie i zagłębienia terenów. Można je spotkać w każdym miejscu kontynentu. Według słów Geralta, żaden osiłek czy waligóra tego świata, nie zdoła sparować ciosu zadanego ogonem oszluzga.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edytuj

25 lipca 1270 w lasach Angrenu Letho z Gulety walczył z oszluzgiem i został ranny. Geralt to zobaczył i postanowił go uratować.

Ta trójka to zgrana banda, walczą niezbyt czysto, ale skutecznie. Wybili wszystkie oszluzgi i widłogony w Redanii, a przy okazji padły trzy smoki czerwone i jeden czarny, a to już jest coś.
Miecz przeznaczenia

Smoki zielone, te najpopularniejsze, są raczej szarawe, jak zwykłe oszluzgi.
Miecz przeznaczenia

Żaden mocarz tego świata, żaden waligóra ani osiłek nie zdoła sparować ciosu zadanego ogonem oszluzga, kleszczami gigaskorpiona lub pazurami gryfa.
Krew elfów

Więcej w Fandom

Losowa wiki