FANDOM

Palmerin de Launfal – baron z Toussaint. Nie chciał dopuścić do zabicia Sukkuba nawiedzającego mężczyzn w Toussaint. Występuje w dodatku Wiedźmin 3: Krew i Wino.

Wiedźmin 3: Krew i Wino

Przyjeżdża wraz z Miltonem do Velen w celu odnalezienia Geralta i przekonania go do przyjęcia zlecenia zabicia Bestii gnębiącej Toussaint. Poprzysiągł przekonać bandytów gnębiących wioskę Debrza, by zaprzestali swojego procederu. Gdy to nie skutkuje, zabija ich wraz z Miltonem. Następnie udaje się do Toussaint, gdzie wybiera się na turniej rycerski. Podczas jednej z walk pomagają młodemu rycerzowi pokonać Szarleja. Później przystępuje do turnieju rycerskiego w trzech konkurencjach. Podczas ostatniej w razie przegranej Geralta, Palmerin będzie walczył z zeszłorocznym zwycięzcą.

Dane z książek Sapkowskiego

- Panowie pozwolą - przedstawił Bycza Głowa - baron Palmerin de Launfal. Mnie, jak może pamiętają, zwą...
Pani Jeziora

Drugi rycerz, wysoki, szpakowaty, o fizjonomii szlachetnie kanciastej, jakby wyłupanej z granitu, miał na błękitnej tunice półtrzecią złotego liliowanego krzyża.
Pani Jeziora

- Rzecz to oczywista - odezwał się Palmerin de Launfal, rycerz z liliowanym krzyżem - (...) Wyrzeczcie się tego kontraktu, panie wiedźminie. Nie dybcie na Sukkuba, ostawcie go w spokoju.
Pani Jeziora

Galeria