FANDOM

Palmyra – podgrodzie Kerack, na prawym brzegu Adalatte, zamieszkane przez biedotę i lud pracujący. Występujące tu zabudowania były marnej jakości. Nie brakowało tu kramów handlarzy, rzeźni i jatek, a także lokali ożywających dopiero nocą, w których można była zaznać zakazanych rozrywek. Była to najbardziej niebezpieczna część miasta. Została zniszczona przez fale podczas sztormu, który nawiedził Kerack.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

Przeciwległy brzeg rzeki, teren zwany Palmyrą, zapełniały budy i chaty biedoty i ludu pracującego, domy i kramy drobnych handlarzy, rzeźnie, jatki oraz liczne ożywające raczej dopiero po zmroku lokale i przybytki, Palmyra była bowiem również dzielnicą rozrywek i zakazanych przyjemności. Dość łatwo też, jak wiedział Geralt, można tu było stracić sakiewkę lub dostać nożem pod żebro.
Sezon burz

Palmyra śmierdziała rybą, praniem i garkuchnią, tłok na uliczkach był potworny, przejazd kosztował wiedźmina mnóstwo czasu i cierpliwości. Odetchnął, gdy wreszcie dotarł do mostu i przejechał na lewy brzeg Adalatte.
Sezon burz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki