FANDOM

Quest Items Tower mages book small

Przedmiot fabularny

Kiedy Geralt ofiarowuje tę księgę Everdenowi, entuzjaście historii, zostaje wynagrodzony 50 Items Oren i księgą o flederach.

Zawartość

Scrolls generic icon letter Buyvid Backhuysen, Peregrynacje po szlakach i miejscach magicznych

Od grodu starożytnego i sławnego Assengardu uszliśmy może ze Sześć setek stajań na południe, czy kraju zwanego Stojeziory. Gdy ze wzgórz na dziesięć kraj spoglądnąć, ujrzy sie jeden liczne jeziora sztuczna zaiste rzeczy koleją ułożone nam Wzory rozmaite. Wśród tychże wzorów przewodnik nasz, elf Avallac'h, kazał takiego szukać, któren podobny jest do liścia Trifolium. I w rzeczy samej, takowy wypatrzyliśmy. Przy czym wyjawiło sie, ze nie trzy, ale cztery jest jezior, bo jedno, podługowate, z Południa na północ sie ciągnące, jest jakoby onego liścia szypułka. Jezioro do zwące sie Tarn Mira, czarnym jest otoczone Lasem, au północnego jego krańca Baszta owa tajemna wznosić sie jakoby miała, Wieżyca Jaskółki nazywana, elfów zaś w mowie: Tor Zireael.

Zrazu jednakowoż nic nie widzieliśmy, Jeno mgłę. Jużem sie sposobił przez ELFA Avallac'ha o wieżę owa zagadnąć, gdy tenże dal znak milczenia, sam zaś w te słowa rzekł: "Czekać i mieć nadzieje. Nadzieja powróci ze światłem iż dobra wróżba. Baczcie na bezmiar wód, tam ujrzycie posłów Dobrej Nowiny."

Zadania

Cena

 Kupno Sprzedaż 
80 Items Oren  50 Items Oren 

Lokacje