FANDOM

People Reverend preEE

Pastor - jedna z postaci z przygody "Król Żebraków", nieznany z imienia i nazwiska przywódca duchowy wioski Odmęty.

Opis Edytuj

Dawniej prowadził z dwoma braćmi życie utracjusza i obieżyświata, jednak w trakcie wojny zamordował swego brata z miejscowym bandytą w przypływie chciwości, związanym ze złożami złota, czego później pożałował i poświęcił się karierze duchownego. Okazuje się być człowiekiem mądrym, jednocześnie czasami przejawia oznaki gwałtownego charakteru, z wielkim zapałem wspiera Geralta w walce z Pacem i Manem (chociaż początkowo potępia jego nagłe wtargnięcie po użyciu teleportu). W jego domu znajduje się mnóstwo ciekawych książek (m. in. kilka części powieści o inspektorze Maurice oraz traktat o Imaginacji). Udziela wielu wskazówek w zadaniach takich jak „K. O. P. A. R. A.” (nakazuje słuchać głosu maluczkich) i „Śladami Bukaja Ksuma” (doradza popytać o sprawy związane z alchemikiem lokalnych pijaczków). Dwa razy dziennie odprawia mszę w swoim domu. Niszczy barierę magiczną, uniemożliwiającą wejście do karczmy Paca i Mana, więc Geralt będzie mógł tam wejść w przypadku dotarcia do nich szturmem, Pod koniec przygody Pac wysyła ostatni oddział bandytów do wioski. Jeżeli Geralt uratuje mieszkańców wsi, Pastor weźmie udział w imprezie z okazji pokonania Paca i Mana, wdając się w pogawędkę z duchem Mistrza Fechtunku. Gdy Geralt wybierze zabójstwo Paca, wówczas Pastor wyjmie dwie kusze z domu i zacznie się bronić przed bandytami, jednak mimo nadejścia pomocy żebraków i Geralta ginie z rąk owych złoczyńców, ale jego duch pojawia się na imprezie i rozmawia z Mistrzem Fechtunku, tłumacząc, że nie mógł przegapić takiego świętowania.

Ciekawostki Edytuj

  • Osoba Pastora to nawiązanie do postaci Raya McCalla, głównego bohatera gry komputerowej Call of Juarez.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki