Fandom

Wiedźmińska Wiki

Petunia

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Babka Petunia - mieszka na farmie wraz z wnuczkiem Rocco Hildebrandt i jego rodziną. Podczas napaści bandy Szczupaka, z pomocą Impi, zabija Okulticha.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

Szczupak popatrzył przeciągle na żonę niziołka, Incarvilię Hildebrandt z domu Biberveldt. (...) Na Sama Hofmeiera i jego dziadka, staruszka Holofernesa. Na babkę Petunię, zawzięcie dziobiącą grządkę motyką.
Pani Jeziora

Osiłek Klaproth zamierzył się na staruszka maczugą, ale zleciał z siodła, kwicząc nieludzko, trafiony prosto w oko szpikulcem do flancowania ciśniętym przez Impi Vanderbeck. Okultich obrócił konia i chciał uciekać, ale babka Petunia doskoczyła do niego i wycięła zębami motyki w udo. Okultich zaryczał, spadł, noga uwięzła mu w strzemieniu, spłoszony koń powlókł go przez opłotki, przez ostre tyczki. Wleczony zbój ryczał i wył, a w ślad za nim, niczym dwie wilczyce, mknęły babka Petunia z motyką i Impi z krzywym nożem do szczepienia drzewek.
Pani Jeziora

Babka Petunia też wracała, szła wolno, sapiąc, stękając, podpierając się ubroczoną motyką i trzymając za krzyże. Oj, starzeje się nasza babka, starzeje, pomyślał Hildebrandt.
Pani Jeziora

Pochodzenie imienia Petunia: francuskie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki