FANDOM

Piętnastka

Kadr z serialu przedstawiający wizerunek Piętnastki.

Piętnastka - jeden z grupy najemniczej dowodzonej przez Renfri. Półnagi osiłek, spocony, przepasany na krzyż pasami, z kolczastymi ochraniaczami na przedramionach. Służył w wolnej kompanii angreńskiej wraz z Nohornem.
Pietnastka

Pietnastka w komiksie

Piętnastka wstał ochoczo, odpiął miecz, cisnął na stół. Wypiął pierś, poprawił najeżone srebrnymi ćwiekami ochraniacze na przedramionach, splunął i postąpił krok do przodu.
Ostatnie życzenie

- Ten ze szramą na gębie to Nohorn, dawniej przyboczny Abergarda, z tak zwanej wolnej kompanii angreńskiej. Słyszałeś o wolnej kompanii? Jasne, kto nie słyszał. Ten byk, którego wołają Piętnastka, również. Nawet jeśli nie, to nie myślę, by jego przezwisko wzięło się od piętnastu dobrych uczynków, jakie w życiu zrobił. Ten czarniawy półelf to Civril, zbój i zawodowy morderca. Podobno miał coś wspólnego z masakrą w Tridam.
Ostatnie życzenie

Piętnastka obrócił się szybko. Nie dość szybko. Dostał raz, przez brzuch, wytrzymał, złożył się do ciosu, wtedy dostał drugi raz, w bok szyi, tuż pod ucho. Wyprężony, postapił cztery rozkołysane kroki i zwalił się na wózek pełen ryb. Wózek potoczył się. Piętnastka zsunął się na bruk srebrzący się od łusek.
Ostatnie życzenie

Dane z pozostałych źródełEdytuj

W serialu w postać Piętnastki wcielił się Bogdan Michalak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki