Fandom

Wiedźmińska Wiki

Pies

3861stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pies – zazwyczaj neutralne zwierzę, występujące w serii gier Wiedźmin.

W grze komputerowej Wiedźmin Edytuj

Bestiary Dog full.png

Pies w grze Wiedźmin

Występujące w grze psy są nastawione pokojowo, z wyjątkiem występujących na podgrodziu wściekłych psów które, po zbliżeniu zamieniają się w barghesty.

Psy pojawiające się w grze są jedną z największych występujących w Wiedźminie tajemnic. O ile dziwne zachowanie psa Oda można wytłumaczyć obecnością niepokojących go echinopsów, a podświetlanie się jego budy jako „obiektu aktwnego” nie dziwi ponieważ występuje w różnych miejscach takich obiektów więcej, wzbudziło to ciekawość graczy.

Prawdziwą nierozwikłaną zagadką jest natomiast „Ciekawski pies” pojawiający się wyłącznie przy pierwszej wizycie na bagnach i towarzyszący Geraltowi podczas jego wędrówki do czasu użycia ogniska, zmiany lokalizacji lub jego śmierci spowodowanej czy to przez zamieszkujące bagna potwory czy przez gracza. Po otrzymaniu sefiry od Vaski pies się oddala i znika.

W Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Większość psów w Dzikim Gonie jest udomowiona i spokojna, nie reaguje agresywnie na wiedźmina. Jednak istnieje część zdziczałych psów, które podczas wojny połączyły się w stada, atakując i zabijając ludzi w lasach, łąkach.

Z reguły trzymają się w stadach i wybierają do zaatakowania pojedyncze ofiary. Zwłaszcza jeśli ta osoba wykazuje jakiekolwiek słabości w postaci choroby lub wieku. Jeżeli psy zostaną zapędzone w kozi róg, będą się bronić niezależnie od napastnika.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki