Fandom

Wiedźmińska Wiki

Pomocnik Kalksteina

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pomocnik Kalksteina – postać, występująca w Wiedźmin (gra komputerowa). Alchemik z Wyzimy zatrudnił go do pomocy w badaniach i w postaci ochrony. Kalkstein nie wiedział jednak że jego asystent należy do organizacji przestępczej – Salamandry. Wkońcu pomocnik trafił do loszku w Wyzimie Klasztornej. Po jakimś czasie, na rozkaz kapitana straży, Vincenta Meisa, został przeniesiony do szpitala Lebiody. Tam jednak po wizycie Geralta, szpital został zaatakowany przez ludzi Baraniny. Po ataku, więzień znów został przeniesiony w nieznane nikomu miejsce. Tam Shani podała mu dawkę narkotyku o nazwie fisstech, którą dostała od detektywa Raymonda Maarloeve'a. Niedługo potem, niedoszły pomocnik Kalksteina zmarł. Ciało zmarłego zawieziono do grabarza. Stamtąd znów wróciło do szpitala, gdyż zwłoki do sekcji wykupił Geralt z Rivii. Uwaga! Ta sekcja zawiera szczegóły fabuły lub zakończenia utworu.

Po przeprowadzeniu operacji okazało się że za śmiercią wieźnia stały muchy tse-tse z Zerrikanii. Zarodniki tych owadów znajdowały się w dawce fisstechu od Raymonda (tak naprawdę już Azara Javeda).

Tutaj koniec znacznych szczegółów fabuły.

Więcej w Fandom

Losowa wiki