Fandom

Wiedźmińska Wiki

Próba Medalionu

3797stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Próba Medalionu - jedna z prób wiedźmińskich której celem była aktywacja kręgu żywiołów i tym samym - aktywacja i zarazem nasączanie mocami wszystkich czterech żywiołów medalionu cechowego, zapalając pochodnię, kładąc go na kamiennym ołtarz. Jednak aby tego dokonać trzeba było przejść przez jaskinię z cyklopem oraz minąć trzy, kamienne trolle.

Wykonywana była ona w grupach. Jej treść głosi że "Ten, kto cały z medalionem wróci, dowiedzie, że jest go godzien i na szlak wstąpić może". Zostaje ona wspominana w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w rozmowie z Lambertem w trakcie wykonywania zadania "Ostatnia Próba" w drodze do Kręgu Żywiołów, aby napełniając filakterium Cirilli, w ramach głównego wątku fabularnego oraz misji "Najbrzydszy człowiek na świecie".

W trakcie owej próby Lambert był jednym z dwóch w jego grupie którzy przeżyli, napotykając w trakcie jej trwania na niezwykle silnego cyklopa w jego leżu w pieczarze,za którą znajdował się Krąg Żywiołów - Starego Grota (którego w trakcie wyprawy na zlecenie Yennefer i przy wsparciu Geralta z Rivii, mógł pomścić poległych towarzyszy).

Ciekawostki Edytuj

  • Jednym z tych którzy zginęli podczas tej próby był m.in Wolter - chłopak z blizną na brodzie z grupy Lamberta, drugi, niewymieniony z imienia najprawdopodobniej utopił się w jeziorze (dzięki czemu w późniejszym czasie grupa Mglaków, przejęła jego wygląd i głos do mamienia wędrowców którym mógł być m.in Biały Wilk oraz sam Lambert.
  • W trakcie wykonywania próby, Geralt użył Znaku Aksji na jednym (i zarazem jedynym) trollu który go wtedy zaczepił.

Więcej w Fandom

Losowa wiki