FANDOM

Opisy z książek i gier

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Jako poecie i romantykowi wielokrotnie zdarzało mi się sławić kwiecistymi słowy przymioty ciała i ducha wielu kobiet. Gdy jednak przychodzi mi mówić o zaletach Priscilli, wszystkie te piękne określenia zdają się – rzecz to niepojęta – sztuczne i puste w zestawieniu z jej naturalnym urokiem, talentem, wrażliwością i intelektem.

Priscilla, znana wśród artystycznej braci pod pseudonimem Cyraneczki, była niezwykle utalentowaną poetką oraz śpiewaczką i, mniej więcej w czasie, gdy rozgrywała się niniejsza historia, święciła zasłużone triumfy na dworach możnowładców od Lan Exeter i Pont Vanis przez Tretogor i Caelf, skończywszy właśnie na Novigradzie.

Odnalazłszy Cyraneczkę, Geralt mógł sam przekonać się o jej urodzie i licznych zaletach. To właśnie dzięki jej talentowi powstała porywająca sztuka, będąca jednocześnie sprytnym sposobem na skontaktowanie się z nieuchwytnym dopplerem Dudu.

Informacja, że Priscilla stała się celem brutalnego ataku, spadła na mnie niczym grom. Powody, dla których ktoś mógł targnąć się na tak niewinną istotę, były dla mnie zupełnie niezrozumiałe.

Okazało się, że Cyraneczka została okrutnie okaleczona, a jej życie wisiało na włosku. Kimkolwiek był jej oprawca, nie zasługiwał na to, by stąpać po ziemi choćby chwilę dłużej.

Na szczęście, dzięki wysiłkom znakomitego chirurga, Joachima von Gratza, Priscilla zaczęła powoli wracać do zdrowia.

Ufam, że przy odpowiedniej opiece, odzyska z czasem pełnię głosu i jej śpiew znów będzie rozbrzmiewał od Jarugi po Góry Sine. Albowiem, gdy me serce trwożyło się na samą myśl o tym, że mógłbym ją utracić, zdałem sobie sprawę, że to właśnie ona jest prawdziwą miłością mego życia, z którą chcę spędzić resztę dni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki