FANDOM

Pyral Pratt – postać pojawiająca się w Sezonie burz. Wysoko postawiona osoba w świecie przestępczym. Kiedyś był kapłanem. Mieszkał w forcie zwanym Rawelinem. Jego policzek szpeciła blizna, pozostałość po cięciu nożem. Geralt udaje się do niego w celu odnalezienia skradzionych mieczy. W zamian za informacje, wiedźmin zostaje zmuszony do walki na arenie z wigilozaurem, ku uciesze gości Pyrala. Pratt kieruje go do Novigradu, na aukcję w domu Borsodych. Ma córkę Anteę Derris, która była odpowiedzialna za kradzież mieczy Geralta. Jego osobistym ochroniarzem jest Mikita.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

Wielebny Pyral Pratt, uchodzący - nie bez podstaw - za szefa przestępczości zorganizowanej całego regionu, wyglądał jak emerytowany kupiec bławatny. Na pikniku emerytowanych kupców bławatnych nie rzucałby się w oczy i nie byłby do zidentyfikowania jako ktoś spoza branży. Przynajmniej z odległości. Obserwacja z bliższego dystansu pozwalała zobaczyć u Pyrala Pratta to, czego kupcy bławatni nie miewali. Starą zblakłą bliznę na kości policzkowej, ślad po cięciu nożem. Nieładny i złowróżący grymas wąskich ust. Jasne, żółtawe oczy, nieruchome jak u pytona.
Sezon burz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki