FANDOM

Ralf Blunden - Najemny zabójca, zwany Profesorem, zawsze pracował razem z Heimem Kantorem i Krótkim Yaxą. Zostali zabici przez Geralta w miejscowości Anchor, kiedy tropili Ciri i Yennefer. Na swój przydomek zapracował, używając nadmiernie wyszukanych zwrotów, których kamraci nierzadko nie rozumieli. Stał się pierwowzorem Magistra z gry The Witcher.

...zgodził się drugi mężczyzna, poprawiając osadzone na haczykowatym nosie okulary ze szlifowanych, niebiesko zabarwionych kryształów, oprawionych w złoto.
Czas pogardy

- Ralf Blunden, zwany Profesorem. Heimo Kantor. Krótki Yaxa. Mówią ci coś te imiona?
- Nie.
Wszyscy trzej są nieźli na miecze. Lepsi od Micheletów.

Czas pogardy

- Profesor... - powiedział w zamyśleniu. - Heimo Kantor i Krótki Yaxa. Zakatrupieni przez wiedźmina. W Anchor, na trakcie wiodącym do Gors Velen, czyli na Thanedd, do Garstangu... A Lwiątko nie żyje?
Czas pogardy

Ostatnio, wystaw sobie, doszły mnie słuchy, że ktoś zarąbał osławionego Profesora i jego dwóch kamratów. Zdarzyło się to pod zajazdem w Anchor. Ten, kto tego dokonał, też niezbyt się spieszył, by odebrać nagrodę.
Czas pogardy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki