Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ravanen Kimbolt

3744strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ravanen Kimbolttemerski baron, kuzyn króla Foltesta, jeden z kandydatów do temerskiej korony po śmierci króla oraz członek temerskiej rady regencyjnej. Wydał nieudany wyrok na dzieci temerskiego władcy; miały zginąć, jednak trasa ich podróży została zmieniona przez hrabiego Maravela. W zamian za wymazanie swych czynów wsparł konetabla Natalisa w aresztowaniu hrabiego. 

Uważa, że ludzie niżej urodzeni nie mają prawa do głosu i powinni zajmować się tylko i wyłącznie swoją pracą.

Historia Edytuj

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów Edytuj

Po śmierci króla Foltesta w tracie oblężenia zamku La Valetteów, na polach przed twierdzą odbył się zjazd możnych którzy mieli zadecydować o sukcesji tronu temerskiego oraz przejąć władzę. Jako że baron był kuzynem Foltesta miał silne prawa do tronu i to na niego typowano jako nowego króla, jednak w ostatniej chwili powstrzymała jego koronacje Loża. Ponieważ Temeria wciąż nie miała króla, została ustanowiona rada regencyjna, na czele której stanął Interrex Jan Natalis który miał utrzymać porządek w kraju, z racji swojej pozycji baron Ravanen znalazł się w radzie. Nie chciał dopuścić do możliwości objęcia tronu przez bękarty Foltesta, Bussyego i Anais La Valettów, twierdząc że czarny dzień nastanie kiedy Temerią będą rządzić bękarty, i głośno sprzeciwiał się ich prawą przed radą regencyjną, robił to jednak tylko po to aby samemu zasiąść na tronie.

Jednak w obawie przed mocnymi prawami dzieci Foltesta wydał na nie wyrok śmierci, wynajmując bandytów którzy mieli zabić je kiedy te w były w drodze na zjazd w Loc Muinne. Jego plan jednak się nie powód, ponieważ karawana z dziećmi pojechała inną drogą i wpadła w pułapkę hrabiego Lyjusza Maravela, w wyniku czego zabity został Bussy a Anais wzięta jako zakładniczka.

Kiedy zostaje ogłoszony zjazd w Loc Muinne, Kimbolt wyrusza do starożytnego miasta elfów, razem z Janem Natalisem i hrabią Maravelem. Po przybyciu na miejscu poznaje wiedźmina Geralta do którego jest agresywnie i wrogo nastawiony. W trakcie wykonywania zadania Lilie i żmije Geralt może oskarżyć barona przed Natalisem i aresztować go razem z hrabią Maravelem, lub odwrotnie pomóc Kimboltwoi i Natalisowi w aresztowaniu Maravela. Jeśli Geralt nie da się oszukać żadnej ze stron i znajdzie dowody na dwie strony i wyda i barona i hrabiego Natalisowi, ten wezwie do siebie barona i zawiera z nim układ, wobec Kimbolta nie zostaną wyciągnięte żadne konsekwencje, wszystkie dowody wskazujące na jego machlojki zostaną zniszczone, jednak ten nie będzie dalej knuł i pomoże w aresztowania Maravena który stanowi większe zagrożenie.

Dalsze losy Edytuj

Po zakończeniu obrad wrócił do Temerii. Nieznane są jego losy w trakcie III Wojny Północnej.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki